du har väl inte glömt...

... att rösta på skrället som omslagsbebis?

man kan rösta hur mycket man vill, om man testar olika wenbläsare på sin dator (om man har flera), om man sitter vid olika datoer ofta... eller om man bara rensar cookisarna. det vet jag inte hur man gör men det vet kanske du.

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=37778 är länken. kom igen och klickediklicka =)







btw, en eloge för det enorma kommenteradet på sistone. or not. jag måste ha visat himla tråkiga bilder, men den leken är ju ändå över. jag ska fundera på om jag kan komma på nått roligt att göra, annars får jag väl skita i detta. jäpp. jag är trött och irriterad idag.

Kommentarer
Postat av: Ida P

Jag har röstat på ursöta Lenore!

2011-02-26 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0