men för i....

en väldigt kort lista på saker jag hatar:

FOLK SOM SJUNGER ELLER EGENTLIGEN MEST BARA YLAR PÅ BUSSEN FÖR ATT DOM TROR ATT DOM SJUNGER BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA GAP- LISOR SOM HÄNGER PÅ TOPPLISTORNA OCH DÄRFÖR ANSER SEJ HA RÄTTEN ATT SJUNGA UT SÅ ATT NÅGON I BUSSEN KAN UPPTÄCKA DOM OCH SKICKA IN EN VIDEO TILL IDOL 2011 ELLER 2042 SÅ ATT DOM ÄNTLIGEN KAN NÅ UT TILL MASSORNA MED SIN MUSIK SOM BETYDER ALLT I HELA VÄRLDEN FÖR DEM OCH ÄR SÅ HIMLA GENUINT ORGINELL OCH HJÄRTLIG.


för i helvete, håll tyst och lyssna på din ipod med kakhålet stängt istället.


som min gode vän jakob en gång sa till mej när jag uppvisade min egen storslagna talang inom sångkonsten;

- vem är det som sjunger den låten?
- blabla (jag visste då och sa nått namn som jag inte kommer ihåg nu)
- vi kanske ska låta det vara så då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0