alla goda ting är tre...

... så nu har jag allt jag behöver. dom heter Natalie, Lenore och Elise.

det började med min första guddotter, bästa kanaries lilla tjej som hittade ut i världen 2 maj 2008. vilken liten gåva hon var, vi var så glada allihop. vi ÄR så glada, och jag saknar henne så mycket och skäms ihjäl mej över att det var så länge sen jag träffade henne. SKÄRPNING fröken erica, skärpning!


hon är en mycket större tjej nu, men fortfarande söt så in i bängen. och AShäftig!

sen kom min egen lilla skatt ju. hon anläde också till jorden den 2 maj, men 2010. och jag sa hela tiden till henne att det var upptaget den dagen, men lik mor sin som hon är sket hon blankt i det. kanarie tyckte att det var toppen, det blir så mycket enklare att hålla reda på födelsedagen menade han.


här är hon med en fräsig 50talslock och sin nya badrock hon fick i julklapp
av gammelmorbror jimmy. helt hänförd av..ja. nånting =)

och till sist, idag, den 6 januari 2011 så kom äntligen min lilla Elise ut. som vi har väntat, jag har nog aldrig längtat så länge i hela mitt liv. först fick man vänta i dom där 9 månaderna alla pratar om som jag slapp, och dessutom hade fröken mage att dra ut på tiden 18 dagar till. envis liten rackare det där, men det gör bara att jag är stoltare än nånsin över min fina Annkristin!


så ny, så fin, så efterlängtad och så älskad allra redan. ja, det är häftig.
18.16 idag kom den här lilla skatten =)


så, jag tror inte man kan vara nöjdare än mej just nu. jag har dom tre finaste tjejerna i hela världen, det är helt okej att vara avundsjuk på mej =) jag är lite avundsjuk på mej! tänk så fantastiskt livet är ändå! tweet, skrället och katla, vilken liten partytrio det kan bli av dom om ett par år hehe. ja, eller tweet, tändstift och katla, om wern får säga sitt mer än en gång. jag ska snart hitta på ett eget smeknamn till lilla elise, och det kommer vara mycket bättre än katla ska jag lova.

grattis igen min fina ak, det här har du gjort SÅ JÄVLA bra! hoppas allt är bra med er båda och att ni har det riktigt mysigt tillsammans inatt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

åh kära hjärtanes vad stor hon har blivit lenore! är det så att hon har börjat krypa rundor och så än?

2011-01-07 @ 23:14:08
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0