har jag sagt...

... att mads mikkelsen är min pappa, och att han är tidsresenär?

det är nämligen så att min pappa, när han var ung [yngre], lyckades knäcka koden för tidsresande. och sen åkte han till framtiden givetvis, och klonade sej. klonen fick leva det häftiga livet, så just nu är han filmstjärna. men pappa, han valde att att testa det riktiga livet; familjefar. se själva! det kan inte finnas nån annan förklaring.


pappa på 70talet i en saabtisha och med cigg och systerbarn. kanske från boden?


"mads mikkelsen"

du tror mej inte? men titta igen då!!


det finns ingen annan förklaring!

daddy BUSTED!

men jag älskar honom ändå. och är rätt glad för att pappa pratar norrländska och inte danska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0