jag som är så dålig på språk

(citat från världens bästa Smala Sussie givetvis. har ingenting i övrigt med nedanstående text att göra och stämmer i övrigt inte in på mej själv heller. jag är asbra på språk, när jag kommer ihåg dem.)

det här visade min käre söte mej idag. fniss fniss fniss



det är från googles översättningsverktyg. man skriver in att man vill översätta från svenska till engelska.

sen skriver man "lasse berghagen" på svenska. och det översätts till oprah winfrey. automagiskt. det är JÄTTEroligt om man har åkt tåg hela dagen.

om man vill se det själv med egna ögon kollar man här


same same, but different?

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: om du blir sugen på att locka håret så har jag en miljard papiljotter om du behöver :) så du vet!

2011-01-12 @ 19:54:44
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Hannah

sv: om du blir sugen på att locka håret så har jag en miljard papiljotter om du behöver :) så du vet!

2011-01-12 @ 19:55:12
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0