mellandagarnas fynd

nu när jag ändå har fört över bilderna från kameran (inte ett dugg sent påtänkt) kan jag juh visa vad jag hittade runt om i sverige =)


randiga tröjor och ett randigt linne från carlings i västerås.


en randig tröja från new yorker


hmm, en till randig tröja från bikbok.

jag satte köpstopp för mej själv på randiga saker efter att ha inspekterat mina kassar... nån måtta får det vara.

då köpte jag ett par svarta onlyjeans istället.


och den rutiga skjortan. sen fick det vara nog.



nu dör jag. och lenore vill tydligen inte sova så jag ska se vad vi kan göra åt det...

Kommentarer
Postat av: Hannah

du gillar randigt huh? ;D

2011-01-26 @ 10:59:22
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0