på begäran och med lite tjurighet

emma frågade om jag inte kunde lägga ut en bild på min nya fråjl. visst kan jag det =)



kortare än jag nånsin haft förut tror jag. men jag är så jäkla nöjd, det blev så jäkla snyggt och allt detta kan jag tacka Deki på Salong Mio för. jag ska rekommendera honom till alla, oavsett var man bor. det är lätt värt att åka tusentals mil för att han ska dra saxen genom håret på en. så det så =)



btw, ja, jag vet att jag har blivit fet. jag har själv ögon att se det med tack så mycket, och dessutom har jag alldeles underbara släktingar som även påtalar detta. lucky fucking me. men jag planerar att göra nånting åt så att jag också sen på ålders höst kan slänga oförskämdheter omkring mej. helvete, och dom har mage att klaga på dagens ungdom liksom? inte fan går vi runt och leker the obvious game med varandra. någon gång lovar jag att jag ska försöka bemöta såna smädelser med någonting annat än bara ett surt leende och en ganska generad uppsyn. jag önskar att jag kunde säga nått tillbaka, men tyvärr så har mina föräldrar uppfostrat mej till att vara artig mot folk i allmänhet och kanske framför allt mot släkten. kärringar! <--titta vad jag vågade skriva i all hast!
nej, nu ska jag och mina extrakilon gå och gosa med min söta sambo som har vett nog att hålla truten om sånt här och dessutom hävda att det inte stämmer (i enlighet med vad som rekommenderas i Relationsdialoger for dummies). Söte =)


Kommentarer
Postat av: amaizon

Super cute jue! Me likey!

2011-01-06 @ 23:28:45
URL: http://amaizon.blogg.se/
Postat av: Linn

sjukt snygg frilla banne mej! ja snart får vi fetton ta och ses banne mej. promenad då kanske? :P puss

2011-01-07 @ 09:53:08
Postat av: Em

Jättefräsig (får man säga det trots att man endast är 24?) frilla!!



Släkten är alltid alldeles för vänlig när det kommer till att berätta hur man ser ut. Tur man har dom så man faktiskt vet eftersom man uppenbarligen inte fattat det själv? :P

Igår besökte vi Adams faster för första gången sen hon fick veta att vi skulle gifta oss. Det första hon gjorde var att böja sig och stirra på min mage och bara "jaha, därför det är dags för bröllop"... och jag skrattade bara lite generat och mumlade något om för mkt julgodis.. Ursäkta mig för i tusan för att jag kanske gillar knäck lite mkt då.. :P

2011-01-07 @ 11:49:24
URL: http://tjejan.blogg.se/
Postat av: Hannah

jättefin frisyr! och du ska inte ta åt dig av vad dina släktingar säger, jag tycker du är jättefin! och om man nu ska vara krass så är du småbarnsmorsa och din kropp har inte bara burit en unge, den har fött fram den OCH gett den mat med. helt sinnessjukt. helt gaaalet! mina kilon kan jag bara skylla på samboskap ;)

2011-01-07 @ 23:13:20
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Ida P

Jag känner mig också tjock nu och ska darför börja träna på friskis igen efter ca 9 månaders uppehåll (får dock inte börja träna förran slutet av månaden för BM) Hojta till om du vill vara sällskap!

2011-01-08 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0