kära örebroare

snart blir jag en av er =)

närmare bestämt innan måndag. för då börjar jag jobba där, och planen är att jag, skrället och wern ska ha hittat ett sommarboende i staden innan dess. och sen stannar vi där tillsl augusti. wern har varnat och sagt att om han gillar det så vill han stanna. jag har sagt att isf flyttar vi tillbaka när jag är färdigpluggad. jag tror att han nöjde sej med det.


min första sommarlovsdag var med andra ord rätt lyckad. eftersom att jag blev med ett ungefärligt heltidsvikariat som pedagogiskt stöd =) det rimmar illa med planen att få vara mer med skrället i sommar, men det är mycket MYCKET bättre än planen att vara helt utan inkomst hela sommaren. helt klart värt en sommar i örebro haha =) och med skrället kan jag ju fortfarande umgås med på eftermiddagarna, kvällarna och HELGERNA <3 för att inte tala om hur nära det är hem till vackraste västerås, bara en timme och 76 pengar bort =) helt perfekt.



så, om det är nån som vet
1) bästa stället att bo på i örebro för en relativt billig peng
2) vad skrället och wern kan hitta på hela dagarna
3) att dom har lust att hjälpa oss att flytta i helgen

så är det bara att höra av sej =)

nu väntar jag bara på ett informationsmejl och på att wern kommer hem från skolan med ännu mer information om hur sommarplanen ser ut, sen är det dags att sätta igång med operation ÖREBROÄVENTYRET.

so long skåne, ses i augusti =)

Kommentarer
Postat av: Ida P

Men guud vad spännande. Är du inte nervös? Eller det är klart. Du kanske inte hinner vara nervös än :)

2011-06-14 @ 09:47:46
URL: http://www.nattstad.se/Mamma%20Ida
Postat av: Mamaizon

HELT PERFEKT! <3

2011-06-14 @ 10:24:03
URL: http://nattstad.se/mamaizon
Postat av: hannah

waaaow! coolt! fast då kan vi inte gå och se utställning buhuuu! jag får blogga om den så ni får se långt upp i landet :) hoppas ni får en ljuuvlig sommar däruppe! ni kommer vara saknade!

2011-06-14 @ 19:22:29
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0