vääääl godkänd

jag fick vg på min c-uppsats i religion, tjohooo! det innebär ett hattrick för terminens religionsstudier, VG rätt igenom! bra kämpat mej själv, bra kämpat!



det var med andra ord sant det där som varenda lärare har tjatat om sen jag började i första klass, att det är klart att jag kan men att det vore trevligt om jag ville visa det också. nu har jag visat det, och det känns rätt gött måste jag säga.


men än är det inte över, skickade in en hemtenta i måndags och på lördag är det en omtenta för den enda tentan jag hoppade över den här terminen, båda är historia. jag behöver VG på båda två för att få ett vg i slutbetyg för terminen, eftersom att jag supade mitt första vg när jag gick oförberedd på den första tentan för att kolla läget och skrev till mej ett alldeles vanligt godkänt... bra, men lite dumt. klart jag satsar på VG nu när jag kan haha =P

så idag, imorgon och på fredag blir heldagsstudier. skrället och lawern har lämnat stan för att åka till karlskrona, gå på studenten och fika dagarna i ända. jag är lite avundsjuk, men vet att från och med nästa vecka blir det min tur för då är det SOMMARLOV!! dessutom har kåren bjudit in mej för att toasta en sittning ikväll så alldeles tråkigt blir det inte. kvällens roligheter ska i övrigt tillägnas fröken mamaizon som firar sin 25 födelsedag idag! ett stort grattis till dej lilla tant =P (jag får säga så, det är över ett halvår kvar tills det är min tur...)

nej, nu blir det djupdykning ner i 1700talet! herrå


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis hjärtat!

Det var ett välförtjänat VG. Nu är det snart klart för den här terminen.Historia, det klarar du. Håller tummarna. Mamma

2011-06-08 @ 17:51:54
Postat av: hannah

grattis en miljooon gånger! så som du pluggar dvs konstant (har fått den uppfattningen iaf) så är du sååå värd det!

2011-06-08 @ 21:03:32
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Ida P

Yehooooo!! Sjukt bra jobbat! Alltid trevligt när man får lön för mödan :)

2011-06-08 @ 22:28:24
URL: http://www.nattstad.se/Mamma%20Ida
Postat av: Anna

Grattis!

Starkt jobbat! :-) Och kul att du får belöning i form av sommarlov sen, är lite avis...

2011-06-09 @ 09:18:14
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0