Dröm- outfiten för skrället.

Pirum Parum (webshopen som vi tävlade hos i inlägget innan) hittade jag de sötaste skorna jag nånsin sett till lilla skrället, och tillsammans med den sötaste jackan in all the lands tror jag att hon skulle kunna charma till sej fred på jorden. så det här är vad vi ska spara ihop till, vad tycks?


ekologiska skinntofflor från bellio


en grön skön vårjacka från lindex

och pricken över i:et


en jordgubbsmössa. jag hade en hemvirkad när jag var liten, från snälla söta faster Ingrid. målet är att hitta den igen när jag är hemma. annars finns dom också att köpa på lindex.


men erkänn sött då? =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur sött som helst. Hade/kommer passa skrället finfint :)

2011-03-06 @ 20:53:31
URL: http://idapeters.blogg.se/
Postat av: Anna

Jordgubbsmössan är ju en klassiker, nästan ett måste för alla småttingar nu för tiden. (och nej, jag stickar den inte om ni inte skulle vinna/hitta den)

:-)

2011-03-09 @ 15:33:02
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0