kära skovänner

idag är mister wern helnöjd. för sina födelsedagspengar har han nu äntligen fått två par converseskor, ett par svarta och ett par röda. till priset av knappt ett.

hur undrar ni givetvis. elementärt, käre watsson.

http://www.amazon.co.uk/

han satt och slösurfade och upptäckte till sin förtjusning att det var alldeles gratis frakt, till och med till schweden. och dessutom var ju conversen billigare än vad dom är här hemma. fanns massor av fint, vi tittade till och med på ett par fräsiga till skrället, men nånstans sa förnuftet nej till att köpa pjucks för 250 spänn till någon som knappt kommer ha hunnit skrapa sulorna på dem innan de är för små.

jag har drabbats av någon form av sjukdom, så jag var inte helt intresserad av att ens titta på skorna just nu. det kan vara döden som är nära, eller bara vanlig söndagssnålhetssjuka, men för er andra med massor av livsglädje rekommenderar jag starkt att ta er en titt =) i know you want to.


Kommentarer
Postat av: Hannah

OH NOOEEES! Jag som använder all min kraft för att inte köpa grejer från ebay och så ser jag nu detta... å andra sidan har jag precis sålt ett par för små converse och då borde jag ju få köpa nya för de pengarna? :)

2011-03-07 @ 18:35:45
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Anna

De har allt på amazon, köpte precis kurslitteratur därifrån :-)

2011-03-09 @ 15:31:05
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0