skrället är skruttigt

magsjuka, vilket jävla påhitt. nånstans tänker jag att magsjuka är en form av gudsbevis, för nånting så genomtänkt ondskefullt och hemskt måste ha en djupare förklaring än obalans i magens bakteriekultur. magsjuka är ett straff, men i min mening knappast ett personligt straff utan ett kollektivt. typ för mänsklighetens ondska. synd bara att de ska drabba oskyldiga små liv som skrället.

hon är dock inget ynkligt skrutt, hon kaskadar glatt när helst magen känner för det, tittar förvånat på oss och så snart hon är avtorkad, tvättad och ombytt så busar hon vidare. det är inte klokt egentligen, en annan låg ju helt däckad, redo för döden. wern var inte lika klubbad, men jag kan väl inte direkt påstå att han valsade omkring bekymmerfritt här hemma. men skrället, hon bara kräks och leker vidare.

skulle gärna skriva nått mer, men jag tror att hon precis gjorde nummer två i sin pappas SFS- tygpåse så det är nog läge att ingripa...




i'm just glad it wasn't my purse...

Kommentarer
Postat av: Ida P

Nej men fy vad jobbigt med magsjuka. Tur att skrället inte påverkas så mycket av det!

2011-03-20 @ 21:00:04
URL: http://idapeters.blogg.se/
Postat av: Linn

fy tusan stackars hela familjen. men werner kanske slapp bli jultomte denna gången? puss puss

2011-03-22 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0