he likes me for me, del 2

för ett tag sen, typ den 22 mars faktiskt, hade jag och linn haft tråkigt och diskuterat all världens viktigheter. bland annat hur puckade pojkar är och hur svårt det är att få tag på en bra en. eftersom linn redan hade hittat magnus tänkte hon hjälpa mej på traven lite, och det är juh mycket enklare att leta efter något när man vet vad det är. sakt och gjort, vi gjorde en lista. och nu, några månader senare... tja, vad ska man säga.

här är listan, med utvärdering =P
- mörkhårig, typ irländskt mörkt njaa, mörkt not so much, men tjockt =)
- ögonfärg: ja helst ja helst
- längd: 1,80 och uppåt check
- kroppsform: nånstans mellan johannes mr röv och emil med den exaktheten kan det inte bli annat än check
- stora fötter check, mina skor kan campa i hans... nästan. gömma sej åtminstone.
- stora händer check
- hår: ja på huvet minst och lagom mycke annanstans aa, det har han.
- kläder: rockig stil. INGA polotröjor, inga fräsiga linnen, INTE strumpor i sandaler, många skjortor som används ofta bör finnas i garderoben, inga fula skor och helst fler än två par. Check check check tusen check
- piercing och/eller tatuering är fördelaktigt piercing dubbelcheck, och är det nån som har undgått tatueringen?
- inga barn nä, tack och lov. han har ebba och ett xbox, det är lagom just nu
- eget boende, åtminstone inte boende hos föräldrar han hade, men nu bor han juh med mej <3
- snäll som tusan
- social som tusan
- rolig som tusan
- ska kunna va trevlig vid behov mmhmm =)
- kunna bråka och diskutera mmhmmm =)
- ha lite temprament så där, typ som jag jorah, som tur är har vi inte haft det båda två samtidigt än.
- kramig jupp jupp =) helnöjd
- smart tack check som fan (mata egot, gör det bara =P )
 - pluggar eller har jobb typ får se =) han har juh välförtjänt semester för tusan
- spelar väldigt gärna inte WoW check halleluja
- mycket mer teknisk än jag check halleluja, men egentligen, vem har inte det?
- vill inte fisa mej i ansiktet hela tiden nee, inte alls faktiskt
- ärlig jupp jupp, vad jag vet iaf =)
- inte svartsjuk näpp näpp, tackar ödmjukast
- kan läsa, och läser mer än metro aa det gör han
- inte otrogen nope
- upplyser mej när jag går hemifrån utan kjol antagligen inte...
- linn önskar bra doft han doftar som nått jag vill vakna med jämt
- bra intimhygien tack check
- tål alkohol och fester check
- helst rökfri men snus går kalasbra (portion då) nom nom nom nom nom
- glad =D
- lite grann kaxig och uppkäftig =D
- ingen jäkla gnällis bara när det kommer till ljusheten på morgonen
- lyssnar på bra och varierad musik den duger =P
- hatar linda rosing och vill inte dejta henne misstänker det =)
- lite (eller mycket) knäpp på ett bra sätt av honom och mej är det lätt han som är knäppast
- har ingeting emot overaller nä, inte när dom är på =) eller av.. eller nått =)
- har en bra/fin dialekt den duger =P
- tycker om disneyfilmer och/eller häftiga filmer (sånt som jag tycker om =P ) vi kommer överens för det mesta =)
- äter inte amerikansk dressing, snor eller nått annat äckelpäckel A.D tyvärr,och banan på leverpastej... men inte snor åtminstone..
- ingen jäkla skrytmåns näpp
- ska kunna och vilja klia på ryggen och i håret aaa, det gör han och han gör det så bra =)
- kommer ihåg min födelsedag han vet när den är iaf =)
- tycker om merparten av mina vänner (jag vet att vissa är svårälskade, men man kan försöka iaf) jorah, innerst inne =P
- har en bred säng med många och bekväma kuddar, ett gosigt täcke och fräscha lakan aa, det har vi =)
- ganska impulsiv, spontan och initiativrik kommentarer är överflödiga
- skriver söta sms och mms:ar inte sina egna eller andras bajskorvar check
- äger självklart ingen fågel, orm eller val check
- tycker inte om micromat check
- klär i pilotbrillor omg jaa
- två ögonbryn check
- inte trög check, förutom på bakfyllan kanske =P
- ska kunna några trix (typ musikalisk eller sportig) han har juh en fiol =P och så kan han juh faktiskt massa andra trix
- kan laga god mat utan svamp och tomat nom nom nom nom nom nom nom, jag äter ihjäl mej =)
- bor nära (relativt åtminstone) skulle man kunna säga ja =)

det roliga är att linn sa när vi hade gjort listan att hon minsann kände en som va så här. VA?! vem då?, undrade jag. werner, sa linn. nähäruh, sa jag. johoo du, sa linn. sen pratade vi inte mer om det, nästan. tre månader senare fick jag väll bita ganska hårt i det där sura äpplet som heter linn har alltid rätt. men det är lätt värt det.
om inte annat kan man juh säga att det funkade, jävligt bra också.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är helt SUPER när man kan ta fram en sån gammal lista och så stämmer så mycket, min var dock liiiiite kortare ;) men det var underbart attk olla igenom och sen kryssa av :D

2009-08-07 @ 12:12:48
Postat av: linn

jag har alltid rätt. tror du lärt dej det nu:) det står ju till och med på internet nu:P puss

2009-08-09 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0