och så blev det mörkt...

mm, alldeles mörkt blev det. och tyst. eller, tyst och tyst... grannarna i det här huset låter tydligen en del om man inte envisas med att ha tv:n eller musik på som sällskap hela dagarna =)

strömavbrott. det är så jäkla mysigt. tyst, mörkt och stilla. jag gillart. dock gillar jag inte att det tog precis lika lång tid att hitta ljusen, få upp förpackningen i mörker (jaaa, jag va så pass dum också att jag tänkte för mej själv att jag skulle gå in på toan och tända lampan där....för det funkade inte i köket heller...) hitta en tändare och ta väck dom gamla jättedammiga ljusen ur ljusstakarna som det tog för elen att hitta hem igen.

nästa gång skulle jag vilja ha en sån där halvdag... tror kristianstad kommun att det är möjligt, eller ska jag ringa och fråga mitt i natten?


jäpp, jag har tatt den här också

sist det va strömavbrott cyklade tommy in i en tegelvägg. det lät över hela campus. undrar hur det gick för honom den här gången.

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

hihi

Såå skön kommentar!



du borde hyllas! haahha

2009-11-19 @ 23:31:04
URL: http://amaizon.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jää det var sketacoolt! Allting slutade funka, allt slocknade och allt blev förvirrat. FÖRUTOM datorerna på jobbet. de gick på reservgenerator. så ddet var bara att fortsätta jobba.........

2009-11-20 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0