vad som göms i snö

sista rycket nu med packningen, köksskåpen ska tömmas.

och vad hittar man då?

massa glasflaskor, av blandad promille




man kan hitta gamla polare från förr i världen


låt mej presentera ludde och nallekalle, my best boys


längst in i skåpet kan man hitta ailens. vi hittade bara en, men det räckte. han flydde nog från plastpåsefängelset vi höll honom i från början. anonym som han var saknade vi inte honom, och han hade nog kunnat klara sej länge på flykt, om han bara inte hade befunnit sej på fel plats vid fel tillfälle.


jag tycker han är rätt söt ändå, påminner om det där monstret från Ghost Busters som man kunde få som fingerleksak ni vet. söt eller inte, vi gjorde oss av med honom....


när vi var klara med skafferidelen var det dags att åka till den nya lägenheten =D och mer om det kan ni se och läsa på ninjabloggen


stort grattis till kristina förresten som fick sin lille theo idag =) tusen kramar till den nya lilla familjen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nåt liknande hände när vi flyttade. Trodde att vi hade ett extremt litet barskåp, men det visade sig vara extremt välfyllt istället... Vi hade tydligen fyra (4!) plastbackar med alkoholhaltiga drycker, de flesta ganska starka... Och en del visste vi inte ens om att vi hade ;-)

2010-04-05 @ 17:07:55
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Hannah

sv: jaa jag tror att det som spökar är att jag var ju skriven i halmstad större delen av förra året eftersom vi bodde i fredriks lilla lya, men jag ska verkligen ringa dem och höja gränsen! fast jag väntar nog efter att alla har deklarerat så jag slipper sitta i 1294719 lång kö... :)

2010-04-07 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0