when you wish upon a star

tittade igenom gamla inlägg... jadu, söta fröken mej. du fick precis vad du önskade dej HAHAHA.

det är är taget från inlägget den 7 januari i år...

"då va den första jobbdagen över, förutom halsbränna och lite spontant näsblod gick det suveränt bra. värre blev det när jag kom hem och hade ätit. jävlar vilken kollaps.

mår fortfarande så där, det känns som att nån har kört över mej en ångvält. suck suck. men det är snart helg och då kan man låtsas slappna av i två dagar.
"

HAHA, stupid me! och bättre blir det:

"jag är så sugen på nån form av förändring så jag skulle kunna göra vad som helst för att få det. en ny lägenhet där man kan andas, eller bara bo normalt. nånting roligt att se fram emot."

är jag verkligen så säker på att jag vill ha en förändring? nått roligt att se fram emot? jadå:

"om jag lägger mej och sover nu, och önskar det riktigt mycket hela natten kanske nånting händer"

Oj vad jag måste ha önskat! =)




vad ska du önska dej när du lägger dej ikväll?

Kommentarer
Postat av: Hannah

så tokigt men så bra det blev tillslut :D

2010-11-19 @ 09:21:17
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Anna

Tror jag önskar mig något kul att se fram emot! Vill göra något mer än jobba och sova...

2010-11-19 @ 11:09:49
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0