ny teori

Kommentar till det här inlägget (om varför det hänger underkläder på trafikljusen här utanför)

Postat av: Maidie

Hm.. När det hängs upp skor i telefonsladdar mellan telefonstolparna så betyder det att det går att köpa knark i närheten. HAHA! Fråga mig inte hur jag vet det. Men ja, kanske har det något med det att göra ^^

2011-03-13 @ 10:22:45
URL: http://maidies.blogg.se/



Tänk om det är så att det går att köpa VUXENFUFFENS här omkring?! att underkläderna betyder att man kan köpa sej en släng nakengymnastik i området?!

i mitt lite feberskadade och trötta huvud blir den här teorin fullt acceptabel. jag menar, det är nått lurt med de där FYRA frisörerna dörr i dörr med varandra 50 meter längre ner på gatan. en av dom skulle LÄTT kunna vara kuliss för något lite mer vågat gällande försäljning av tjänster.

jag och wern har alltid (alltid som i snart ett år då...) funderat på vad den fjärde frisören tänkte nämligen (hmmm, bara tre frisörer och en ledig lokal? ja, men då vet jag preciiiis vad det här kvarteret behöver; en frisör till!) och nu har vi ju svaret!:
(hmmm, bara tre frisörer och en ledig lokal? ja, men då vet jag preciiiis vad det här kvarteret behöver; en frisör till! en bluffsalong och lite prostitution!)

tack maidie för att du styrde in mina tankar till ett mycket tillfredsställande svar.

nu ska jag bara ta reda på vilken av salongerna som kan vara källan. "Ingrids frissa" ligger pyrt till, ingen människa med normal självbevarelsedrift skulle väl klippa sej i en salong med det namnet? eller...ELLER (!!!) så får jag bli Robert Langdon och kasta om bokstäverna i salongsnamnen till jag hittar den som har den dolda betydelsen av horhus. det är med andra ord en spännande tid som följer!




Ny huvudmisstänkt: Salong Marli, eller är det kanske snarare Orgasm all in?!

Misstänkt #2: Nour Frisörsalong, eller kanske Olgas snurr för nio!!

Intrigen tätnar!

Kommentarer
Postat av: Martin

Det där med underkläderna tänker jag på varje gång jag passerar det där trafikljuset. :S

Angående det där med de fyra frisörerna så kunde jag inte låta bli att fråga den ene ägaren hur det går ihop ekonomiskt med tre grannar inom samma bransch(den med grön skylt..minns inte vad den heter). Jag märkte att han blev irriterad och mumlade något om att alla har stamkunder. Jag vågade inte fråga mera, ty han hade en vass sax i handen...

2011-03-15 @ 23:40:13
Postat av: erica

härligt martin! då har vi det, det är Olgas snurr för nio (Nours frisörsalong) som är underklädesskyltarna! han blev klart irriterad eftersom att han trodde att du hade kommit på honom på spåren!

2011-03-16 @ 18:33:12
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste helt klart vara så!! :-D LOL!

2011-03-17 @ 15:08:49
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0